Privati mokykla Vilniuje, kurioje mokymasis tampa gyvenimu

Smalsumo instinktas, lydimas pažinimo džiaugsmo, yra mūsų GYVENIMO variklis. Ir jokia mokykla neturi teisės sugadinti mumyse šio mechanizmo.

Alternatyvi privati mokykla Vilniuje – vieta, kur mokomasi visam gyvenimui

Idėja kurti geriausią pasaulyje mokyklą manyje gyveno visada. Tuomet atėjo supratimas, kad geriausia pasaulyje mokykla turėtų būti apie GYVENIMĄ. Juk joje augame gana ilgą gyvenimo dalį.

Kartu su bendraminčių vizionierių komanda kuriame mokyklą, kurioje bet kas gali būti autentiškas bei atrasti, kuo gali būti naudingas kitiems. Kurioje galima išmokti pajausti savo ribas ir sukaupti stiprybės jas laikyti, mokantis nepažeisti kitų. Joje GALI išmokti bet ko, jei NORI.

Tad sveiki atvykę į FORVARDĄ – MOKYKLĄ visam gyvenimui. Visiems.

Nuoširdžiai,
Lauryna Varneckė

Įgalinti augti autentišku: žmonėms ir pasauliui

Forvarde naudojame VIP (vaiko individualios pažangos) stebėsenos metodiką. Šiandien, kai dirbtinis intelektas tampa mūsų kasdienybės dalimi, vaikams svarbiausia išmokti to, ko negali padaryti jokia technologija – mąstyti savarankiškai, kritiškai vertinti informaciją ir priimti savarankiškus sprendimus.

Mokymosi procese ištinkantis pažinimo džiaugsmas bei pasididžiavimo savimi jausmas yra vienas iš malonumų, kuris, tikime, turėtų lydėti mus visą gyvenimą.

Alternatyvi ir šiuolaikiška mokykla

Mokymasis motyvuojančioje aplinkoje pagal vaiko tempą

1

Žinių patikrinimas

Atėjus vaikui į mūsų mokyklą visų pirma atliekame jo turimų žinių patikrinimą. 
(lietuvių kalboje, matematikoje, anglų k., istorijoje, geografijoje, gamtos moksluose).

2

Tikslų suderinimas

Susėdame kartu – vaikas, tėvai ir mes. Aptariame gautus rezultatus ir susitariame, kokio pažymio padėsime vaikui siekti šiais mokslo metais. Sutariame dėl kiekvieno dalyko atskirai. Iš to gimsta jo asmeninis tvarkaraštis – toks, kad kiekviena pamoka būtų tikrai naudinga.

3

Individualus maršrutas

Vaikas mokosi su tais, kurie yra tame pačiame žinių lygyje. Jis „neatsilieka“ ir „nenuobodžiauja“. Tai reiškia, kad kartais nutinka taip: septintokas anglų kalbą jau moka puikiai, tad eina į aukščiausio lygio grupę. Tačiau matematikoje dar yra spragų iš penktos klasės – tuomet jis jungiasi į bazinį kursą, kad ramiai jas užpildytų ir jaustųsi tvirtai. Mokymasis tampa asmeniškai pritaikytas – kaip su korepetitoriumi, tik klasėje. Tik atsiskaitęs temą, mokinys pradeda mokytis kitos. Taip užtikrinamas mokymasis be spragų.

4

Savaitės rezultatai

Kiekviena savaitė turi aiškų tikslą – taškų kiekį, kurį buvo susitarta surinkti, t.y. kiekviena tema turi savo „taškų vertę“. Taškų rinkimas mokiniams padeda aiškiai sekti savo progresą ir išlaikyti motyvaciją. Surinkti taškai bet kuriuo metu gali būti konvertuoti į pažymius - tėvams “suprantamą” kalbą. Šis duomenų skaidrumas realiuoju laiku padeda mokiniui jausti kokios jo pastangos duoda rezultatą, o kas trukdo norimo rezultato pasiekti.

5

Korekcija

Jei per savaitę mokinys nesurinko reikalingo taškų kiekio, tai aptariama kartu su mentoriumi. Ieškoma priežasties, tariamasi dėl papildomos pagalbos, analizuojama, kaip mokinys gali podėti sau pats, kaip atispirti pagumdoms, draugų blaškymui, kaip įsivertinti savo bazinius poreikius, kaip saugiai brėžti ribas ir pan. Tokiu būdu reflektuodamas savo paties duotų pažadų nesilaikymo nuosekliai užaugama nuo "kalti kiti” iki “aš prisiimu atsakomybę”. Mes nespaudžiame – mes padedame. Ir vėl judame pirmyn.

Kviečiame 5-12 klasių mokyklas bendradarbiauti!

Jeigu ieškote sprendimo, kaip užtikrinti mokiniams mokymąsi be spragų, išlaikyti motyvuotus mokytojus, taikyti skaidrius diagnostikos, akademinės pažangos sekimo bei korekcijos įrankius, tapti švietimo pokyčio bendrakūrėjais, atvykite į Forvardą.

Norime dalintis savo patirtimi, įgyvendinant mokymąsi pagal VIP (vaiko individualios pažangos) stebėsenos metodiką.

Susisiekite su mumis ir aptarsime bendradarbiavimo galimybes!