Įgalinti augti autentišku: žmonėms ir pasauliui.

Mes kuriame erdvę ir palydėjimą užaugti autentiškoms, savivaldžioms, sąmoningoms, save pažįstančioms, pasaulį tyrinėjančioms, kitus ir kita gerbiančioms asmenybėms.

Metodika

100% individualizuotas ugdymas

Forvardo metodika - tai XXI a. švietimo poreikius atliepianti pažangiausių ugdymosi tendencijų ir metodų sintezė, leidžianti 100% individualizuoti ugdymo procesą siekiant užauginti autentišką, savivaldų, sąmoningą, save pažįstantį, pasaulį tyrinėjantį, kitus ir kita gerbiančią asmenybę. Tokia asmenybė užauga klausydamasi ne kažkieno nurodymų, o savo širdies ir proto. Todėl Forvarde suaugusiųjų darbas: būti pavyzdžiu, į kurį vaikas norėtų užaugti, rankomis, į kurias galima kristi ir džiaugsme, ir suklydus, išminties ir aistros savo dalykui šaltiniu.

Pagal bendrąsias LR ugdymo programas

Visi moksleiviai, visų dalykų mokosi pagal savo lygį remiantis bendrosiomis LR ugdymo programomis, kurias papildome šiuolaikišku turiniu, įtraukdami tai, kuo mokslas kvėpuoja dabar ir įgaliname visus savo bendruomenės narius (pedagogus, tėvus, moksleivius) atsiskleisti vedant ciklinius neformaliojo ugdymo užsiėmimus - “Artes Liberales”, kurio meniu galima rinktis iš daržininkystės, video filmavimo ir montavimo, fotografijos, kulinarijos, teatro, judesio praktikų, krepšinio, futbolo, gimnastikos, gatvės šokių, verslumo ar suaugusiųjų klubo, mokausi iš kino ir įvairių kitų socialinio emocinio ugdymo užsiėmimų.

Fenomenais grįstas ugdymas

Šiandien esame vienintelė mokykla Lietuvoje, kuri kasdieninėje praktikoje paraleliai taiko reiškiniais (fenomenais) grįsto mokymo pagal suomišką metodologiją visose pakopose: nuo ikimokyklinio iki vidurinio ugdymo, mokantis integruotų gamtos mokslų (biologija, fizika, chemija) ir humanitarinių socialinių (istorija, geografija, politika, ekonomika, etika) mokomųjų dalykų.

„Forvardo sistema, aš manau, priklauso nuo to, kad tu suprasi, kad o š..., kad man reikia mokytis..“

— Tautvydas, 13 metų